jueves, 11 de junio de 2009

Son D'arriba

El Blog de la Puerta del Paraiso nos presentaba una reelaboración del son d'arriba de Trescastro (Cangas de Narcea); lo traemos también aquí para darle la mayor difusión posible, debido a su gran calidad y para que quienes conzcan otras versiones nos las comenten.

3 comentarios:

Rosa cunqueira dijo...

Por mi parte decir que en Cerredo se llama garrucha, en el Corralin se llamaba baile cabreiro.
En Trabau ya Astierna era el baile.
De todas maneras quien pudiera cantarlo como esta moza, tiene una voz soberbia Marta Arbas.

Xastre dijo...

Nun sabía que n'El Corralín se chamaba baile cabreiru. Debía ser porque yera más beil.láu en L.larón ya La Viliel.la, onde se conoz cumu "Bail.le las Castañuelas", l.lugares nos que la facienda yera mayormente de cabras, ya por esu los vecinos yeran apodaos cabreiros" pola xente de los pueblos del contornu. Muitas gracias pola información, Rosa. Anque'l bail.le ya'l cante variaba un poucu na nuesa zona respeutu al de L.leitariegos.

Rosa cunqueira dijo...

Xastre si yera pur eso que lu chamaban asina pero digote que pa cabreiros cabreiros nel Corralin por as penas que ten, muito peneo.DECITE QUE IA SORPRENDENTE A DIFERENCIA EN POUCUS METROS DE DISTANCIA YA A CANTIDAD DE DIFERENCIAS SOBRE TODO CULTURALMENTE FALANDO.
Creo que lo poucu que investiguei cheguei a conclusion de que ia imposible alcordate de todos os cantares de os sitios que me rodean.
Mira en Trabau cantase a un son , n´ Astierna en outro, mismo en el Corralin doutro asina que vaya jaleo pa deprendelos todos, pero ia verda qeu presta muito escuitalso a las muchieres da zona.
QUEN pudira faerlo asina.

Entradas por fechas